Cph Marathon 2013

Første møde med min marathontræner Anders, var i torsdags, og vi fik lagt en plan – en realistisk plan, og en motiverende plan.

Jeg er ovenud tilfreds, og meget motiveret af de retningslinjer jeg har fået af Anders, i forhold til kost og træning – foreløbig har vi en plan for resten af 2012, og så tager vi en bid mere, og en bid mere. Og pludselig er vi ved START!

I noget tid var jeg i tvivl om, hvorvidt det var realistisk, at jeg kunne blive klar, fordi jeg i nogle måneder slet ikke kunne løbe. Altså slet ikke! En overbelastning i højre baglår og bagside af knæet, forhindrede det slet og ret. Så jeg måtte starte ret meget forfra – i forhold til løbet. Mine mange ugentlige spinningtimer har sikret progression i min form, så det er ikke konditionen der er forfra, blot det at løbe. Men allerede på få uger, med kyndig vejledning og rådgivning, har jeg kunne komme i gang, og kan løbe kontrolleret 3 gange om ugen, uden smerter eller gener.

Så Anders tror på det – ellers var han nok heller ikke gået ind i samarbejdet. Og vigtigst af alt: jeg tror på det! Så nu er der kun en vej, og det er fremad.

Skriv en kommentar