Ready for take off

Det er ferie og tid til selvforkælelse – og det plejer at være = træning og mere træning, for mig. Den her ferie bliver selvforkælelse på en anden måde, for lige nu er træning ikke en option. Jeg har lige fået foretaget et lille og ret ukompliceret indgreb – det er gået fint og helt som det skulle, men for at kunne hele optimalt, må jeg ikke få pulsen op, og ikke løfte noget der vejer mere end 10 kg – I 2 UGER! Det virker som lang tid… Så skal den tid jo gå med noget, og fra på mandag bliver det altså hygge på Malta, i en lille uges tid. Sidst på ugen kan jeg så småt gå i gang igen, så jeg tager løbeskoene med, og så kan jeg lunte en lille tur på stranden – og måske lige kigge ind i det fitnesscenter der er på hotellet.

Ja, så den her ferie bliver det noget med en god bog i en liggestol på hotellets strand… Noget med at gå nogle ture ved vandet, blive nusset om i hotellets skønhedssalon, små shoppe (der burde være plads i kufferten, for 10 kg er ikke meget, og det er hvad jeg må løfte, på vej derned…), hænge ud på caféer, og måske vil jeg opsøge nogle af de ‘ting man skal se’ – og måske vil jeg ikke.

Hvad kan jeg sige… afslapning, velvære og ja: selvforkælelse – GANGET OP! I’m ready for take off…

Comments
One Response to “Ready for take off”
  1. Ih… det lyder bare så dejligt, Line. Rigtig rigtig god ferie og NYD det max!! Vi ses. Kram Stina

Skriv en kommentar